Bestillings-bekræftelse:
Alle bestillinger bliver bekræftet automatisk (pr e-mail), og du vil hurtigst muligt modtage besked pr e-mail, hvis der skulle være problemer med levering (restordre / udsolgte artikler).
Det er dit ansvar som kunde, at den leveringsadresse du har angivet ved bestillingen er korrekt, det kan derfor være en god ide at kontrollere dette på ordrebekræftelsen.
Du kan løbende følge din ordre-status, ved at gå ind på din medlemskonto. Ordrestatus står øverst til venstre på ordre-siden.


EAN-numre:
Handler du for en offentlig institution og har brug for en elektronisk faktura, så husk at angive institutionens navn, EAN-nummer. Mazy vil så efterfølgende sende en elektronisk faktura som kan betales med bankoverførsel. E-fakturaen afsendes via virk.dk.
Bemærk dog at varerne først afsendes, når betalingen er modtaget på butikkens konto.

Betaling:
Kortbetaling:
Kortbetaling foregår via en sikker side hos QuickPay.dk.
Beløbet vil først blive hævet fra din konto, når varen afsendes fra Mazy.

Bankoverførsel:
Her går du ind i din egen netbank og overfører totalbeløbet på din ordre til følgende konto:
Jyske Bank
Reg.nr.: 6610
Kontonr.: 0004776214

Overførslen kan også foregå via en bankautomat, eller ved kassen i din bank.
Husk at oplyse enten navn eller ordrenummer ved bankoverførsel!
Ordrer, der betales via bankoverførsel, vil være gældende i 5 kalenderdage fra ordre-dato, er de ikke betalt inden da annulleres de herefter.
Varerne bliver først afsendt når betalingen er butikken i hænde.

Levering:
Bemærk: Mazy leverer kun til adresser i Danmark. (Ikke til Grønland og Færøerne, og der gives heller ikke momsrefusion!).
Varer der bestilles inden klokken 14 på hverdage vil normalt blive afsendt samme dag. Ved betaling med bankoverførsel vil varerne dog først blive afsendt, når betalingen er butikken i hænde.
Ferielukning og andet vil være annonceret på butikkens forside.
Den forventede leveringstid afhænger af hvilken forsendelse du vælger, du kan se mulighederne herunder.

Afhentning:

Hvis du vælger afhentning, kan du afhente varerne den følgende hverdag.

Afhetnningen kan foregå mellem 12.00 og 16.00. Men da her ikke altid er nogen på adressen er det vigtigt at du aftaler en ca. tid for afhentningen.

 Du er velkommen til at skrive i kommentarfeltet til din ordre, hvornår det kan passe dig at afhente bestillingen. Du vil så hurtigst muligt modtage en mail med bekræftelse af tidspunktet. (Somme tider havner shoppens mail i spambakken hos modtagerne, så husk at tjekke der hvis du savner en mail herfra)

Portopriser:
Fra 1. januar 2017 skal der betales moms af porto, de nedenstående priser er incl. moms.

Dao Pakkeshop

0- 1 Kg

33,00 Dkr.

1- 5 Kg

43,00 DKr.

5- 10 Kg

49,00 DKr.

Brevpriser:

Brev: 0-50 gram

 10,00 Dkr.

Brev: 50-100 gram

20,00 Dkr.

Brev: 100-500 gram

40,00 Dkr.

Brev: 500-2000 gram

60,00 Dkr.

 

QuickBrev:

Brev: 0-100 gram

27,00 Dkr.

Brev: 100-250 gram

54,00 DKr.

Brev: 250-2000 gram

81,00 DKr.

 Postnord Pakker:

 Pakke uden omdeling

 Pakke med omdeling

  0-1 Kg.

 48,75 Dkr.

   72,50 Dkr.

  1-5 Kg.  61,25 Dkr

   85,00 Dkr.

 5-10 Kg.  73,75 Dkr

   97,50 Dkr.

Retur:
Du har 14 dages retur- / fortrydelsesret fra du modtager varerne.(Det vil sige omkring 15 dage fra varerne er afsendt fra shoppen!)
Varerne skal returneres i oprindelig stand.
Returneringen af dine penge vil ske hurtigere, hvis du samtidigt sender os fakturanummeret, og oplysninger om dit pengeinstitut. Vi skal bruge følgende oplysninger:
Bankens navn
Registreringsnummer (4 cifre)
Kontonummer (10 cifre)
Vi returnerer beløbet til din konto samme dag vi modtager varerne, forudsat at vi har ovennævnte oplysninger.
Har du betalt med dankort bedes du ved returnering oplyse dit ordrenummer, så vil returbeløbet blive ført tilbage til kortet.
Varer byttes ikke, beløbet for returnerede varer vil altid blive refunderet til din konto.

Standardfortrydelsesformular  findes lige her: https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=160666#Bil3

Returadressen er:
Mazy v/Marie Kampas
Peder Hjorts Vej 10, 3.tv.
2500 Valby
Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med forsendelsen.
Mazy modtager ikke varer sendt pr. efterkrav.

Reklamation:
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Mazy skal påberåbes hurtigst muligt efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive,hvordan fejlen eller manglen viser sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til Mazy.
Iht. dansk lov er der 24 måneders reklamationsret.
Kontakt venligst shoppen inden varen returneres! Herefter vil vi sørge for at fejlen enten udbedres eller varen ombyttes, hvis ingen af delene er muligt vil du få pengene tilbage. Dette er naturligvis betinget af at reklamationen er berettiget og at fejlen ikke skyldes fejlagtig brug af varen, eller anden skadevoldende adfærd.
Du vil få refunderet rimelige fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen såfremt reklamationen er berettiget.

Alternativt kan der også klages via EU's online klageportal: http://ec.europa.eu/odr.