Retur:
Du har 14 dages retur- / fortrydelsesret fra du modtager varerne. Inden for denne periode skal du gøre shoppen opmærksom på at du fortryder dit køb, herefter har du max 14 dage til at sende varerne retur. Returporto betales af dig selv.
Hvis pakken ikke afhentes i pakkeshop og derfor bliver returneret vil eventuelle udgifter for returneringen blive afholdt af dig.
Varerne skal returneres i oprindelig stand, er standen forringet vil værdiforringelsen blive fratrukket beløbet til refundering.
Returneringen af dine penge vil ske hurtigere, hvis du samtidigt sender os fakturanummeret.
Vi returnerer beløbet til din konto samme dag vi modtager varerne, forudsat at vi har de nødvendige oplysninger, ved evt. bankoverførsel skal vi have dit registreringsnummer og kontonummer for at kunne overføre pengene.
Har du betalt med dankort bedes du ved returnering oplyse dit ordrenummer, så vil returbeløbet blive ført tilbage til kortet.
Varer byttes ikke, beløbet for returnerede varer vil altid blive refunderet til din konto.

Standard fortrydelsesformular findes lige her: https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=160666#Bil3
Men en mail til shoppen om at du fortryder dit køb er også fint.

Forbrugerstyrelsens gennemgang af fortrydelsesretten ved onlinekøb: https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/e-handel/fortrydelsesret-og-klager/?fbclid=IwAR1ngumgRBvJAKRJCym53cRLPIGA91Ss732Ktl5ZDlfnvw7V9ET4rE4rvk4

Returadressen er:
Mazy v/Marie Kampas
Peder Hjorts Vej 10, 3.tv.
2500 Valby
Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med forsendelsen.
aMazy modtager ikke varer sendt pr. efterkrav.

Reklamation:
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra aMazy skal påberåbes hurtigst muligt efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive,hvordan fejlen eller manglen viser sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til aMazy.
Iht. dansk lov er der 24 måneders reklamationsret.
Kontakt venligst shoppen inden varen returneres! Herefter vil vi sørge for at fejlen enten udbedres eller varen ombyttes, hvis ingen af delene er muligt vil du få pengene tilbage. Dette er naturligvis betinget af at reklamationen er berettiget og at fejlen ikke skyldes fejlagtig brug af varen, eller anden skadevoldende adfærd.
Du vil få refunderet rimelige fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen, såfremt reklamationen er berettiget.

Alternativt kan der også klages via EU's online klageportal: http://ec.europa.eu/odr