Alle bestillinger bliver bekræftet automatisk (pr e-mail), og du vil hurtigst muligt modtage besked pr e-mail, hvis der skulle være problemer med levering (restordre / udsolgte artikler).
Det er dit ansvar som kunde, at den leveringsadresse du har angivet ved bestillingen er korrekt, det kan derfor være en god ide at kontrollere dette på ordrebekræftelsen.
Du kan løbende følge din ordre-status, ved at gå ind på din medlemskonto. Ordrestatus står øverst til venstre på ordre-siden.

Handler du for en offentlig institution og har brug for en elektronisk faktura, så husk at angive institutionens navn og EAN-nummer. aMazy vil så efterfølgende sende en elektronisk faktura som kan betales med bankoverførsel. E-fakturaen afsendes via virk.dk.
Bemærk dog at varerne først afsendes, når betalingen er modtaget på butikkens konto.

Kortbetaling:
Kortbetaling foregår via en sikker side hos QuickPay.dk.
Beløbet vil først blive hævet fra din konto, når varen afsendes fra aMazy.

Her går du ind i din egen netbank og overfører totalbeløbet på din ordre til følgende konto:
Lunar
Reg.nr.: 6695
Kontonr.: 1001146951

Overførslen kan også foregå via en bankautomat, eller ved kassen i din bank.
Husk at oplyse enten navn eller ordrenummer ved bankoverførsel!
Ordrer, der betales via bankoverførsel, vil være gældende i 5 kalenderdage fra ordre-dato, er de ikke betalt inden da annulleres de herefter.
Varerne bliver først afsendt når betalingen er butikken i hænde.

Bemærk: aMazy leverer kun til adresser i Danmark. (Ikke til Grønland og Færøerne.)
Vi tilstræber at sende varer hurtigst muligt, som regle vil det være dagen efter afgivelse af bestilling. Ved betaling med bankoverførsel vil varerne dog først blive afsendt, når betalingen er butikken i hænde.
Ferielukning og andet vil være annonceret på butikkens forside.
Den forventede leveringstid afhænger af hvilken forsendelse du vælger, du kan se mulighederne herunder.

Bestiller du for 800 kroner får du gratis levering til Gls pakkeshop.

Bestillinger som ikke bliver afhentet i pakkeshop indenfor 6 dage fra de er leveret til pakkeshoppen, bliver returneret til butikken for købers regning, efter fragtselskabets takster.

Hvis du vælger afhentning, er det vigtigt at huske der skal aftales en tid, da her ikke altid er nogen på adressen.
Du er velkommen til at skrive i kommentarfeltet til din ordre, hvornår det kan passe dig at afhente bestillingen. Du vil så hurtigst muligt modtage en mail med bekræftelse af tidspunktet. (Somme tider havner shoppens mail i spambakken hos modtagerne, så husk at tjekke der hvis du savner en mail herfra)

PORTOPRISER

Alle priser er incl. moms.

Du har 14 dages retur- / fortrydelsesret fra du modtager varerne. Inden for denne periode skal du gøre shoppen opmærksom på at du fortryder dit køb, herefter har du max 14 dage til at sende varerne retur. Returporto betales af dig selv.
Hvis pakken ikke afhentes i pakkeshop og derfor bliver returneret vil eventuelle udgifter for returneringen blive afholdt af dig.
Varerne skal returneres i oprindelig stand, er standen forringet vil værdiforringelsen blive fratrukket beløbet til refundering.
Returneringen af dine penge vil ske hurtigere, hvis du samtidigt sender os fakturanummeret.
Vi returnerer beløbet til din konto samme dag vi modtager varerne, forudsat at vi har de nødvendige oplysninger, ved evt. bankoverførsel skal vi have dit registreringsnummer og kontonummer for at kunne overføre pengene.
Har du betalt med dankort bedes du ved returnering oplyse dit ordrenummer, så vil returbeløbet blive ført tilbage til kortet.
Varer byttes ikke, beløbet for returnerede varer vil altid blive refunderet til din konto.

Standard fortrydelsesformular findes lige her: https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=160666#Bil3
Men en mail til shoppen om at du fortryder dit køb er også fint.

Forbrugerstyrelsens gennemgang af fortrydelsesretten ved onlinekøb:
https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2013/1457#Bil3

Mazy v/Marie Kampas
Burrehøjvej 16, Foulum
8830 Tjele

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med forsendelsen.
aMazy modtager ikke varer sendt pr. efterkrav.

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra aMazy skal påberåbes hurtigst muligt efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive,hvordan fejlen eller manglen viser sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til aMazy.
Iht. dansk lov er der 24 måneders reklamationsret.
Kontakt venligst shoppen inden varen returneres! Herefter vil vi sørge for at fejlen enten udbedres eller varen ombyttes, hvis ingen af delene er muligt vil du få pengene tilbage. Dette er naturligvis betinget af at reklamationen er berettiget og at fejlen ikke skyldes fejlagtig brug af varen, eller anden skadevoldende adfærd.
Du vil få refunderet rimelige fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen, såfremt reklamationen er berettiget.

Alternativt kan der også klages via EU’s online klageportal: http://ec.europa.eu/odr.

Vi anvender cookies for at gøre det muligt for dig at handle på siden. Cookies er små filer der lagres på din computer og som muliggør kommunikationen med vores side. Cookies kan deaktiveres i din browser, men dette kan resultere i at det ikke er muligt at handle i shoppen.

Når du handler hos aMazy.dk, har vi brug for visse personoplysninger, for at kunne sende dine varer afsted til dig.

De informationer du giver til os er:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Email adresse
  • Foretrukket pakkeshop for afhentning

Hvis du opretter en konto i shoppen vil disse oplysninger blive gemt i shoppen indtil kontoen slettes, eller du ændrer oplysningerne.

Skulle du være i tvivl om hvilke oplysninger vi har om dig, er du til hver en tid velkommen til at sende en forespørgsel.
Ønsker du oplysningerne slettet, skal du blot give besked så sletter vi alle oplysninger der ikke er nødvendige at gemme iht. lovgivning (fx vil fakturaer blive gemt i 5 år iht. bogføringsloven).

Hvad angår oplysninger om betalingskort kommer de aldrig butikken i hænde men bliver udelukkende behandlet af vores kortindløsere som er QuickPay og Clearhaus. De er ansvarlige for behandling af kortdata og betalingen foregår naturligvs via en sikker/krypteret forbindelse.

Nyhedsbreve sendes via MailChimp, hvorfor din mailadresse vil blive videresendt til dem. Men den gives ikke videre til uvedkommende.